Tuesday, February 27, 2007

Snowboard στον Παρνασσό!


Κι όμως στη διπλανή φωτογραφία δεν είμαι εγώ...θα μπορούσα όμως...
χθες με γνωστούς και άγνωστους πήγαμε μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού, όπου σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα να δοκιμάσω για 1η φορά τις ικανότητες μου στο snowboard...έτσι κι έκανα..
για πρωτάρης πιστεύω δεν τα πήγα και άσχημα αν και η απόδοση μου μπορεί να κυμανθεί σε υψηλότερα επίπεδα (η ομίχλη σταμάτησε την εξέλιξη μου σε δεινό snowboarder!!!)
Όσο για τους φιλους μου έχω να πω:
- Μιχάλης: πρώτη φορά έκανες snowboard;;;;
- Γιώργος: ήταν ζεστός από τα χιονοδρομικά της Ρουμανίας&Βουλγαρίας και το απέδειξε..
- Στέλιος: ξεπέρασε τον εφιάλτη της 1ης φοράς και έδειξε να βρίσκει την αυτοπεποίθησή του..
- Ευαγγελία: ακόμα ακούω τη φωνή μου..ευαγγελίαααααα...απάντηση καμία...άλλη φορά με φωσφοριζέ ρούχα!
- Ιωάννα: σκιερ με εμπειρία, στύλ αλλά και περιθώρια βελτίωσης!
όσο για τους υπόλοιπους (Ράνια, Αγγελική, Ελίνα, Αντρέα, Βύρωνα) δεν τους πέτυχα σε κάποια πλαγιά, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι άφησαν κάποια στόματα ανοιχτά!

3 comments:

Michael said...

Όλοι λέγανε πόσο ωραία είναι τα χιόνια, πόσο ωραία είναι να κάνεις σκι, πόσο τέλεια είναι να κάτεβαίνεις το βουνό, να γλιστράς στην πλαγιά και να κοκκινίζεις από τον ήλιο σαν να ήταν καλοκαίρι, πόσο εύκολο είναι να κάνεις snowboard και πόσο γρήγορα μαθαίνεις, αλλά κανένας δεν είχε πει πόσο θα πονάς την επόμενη μέρα!!! Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω αν πονάω από τα χτυπήματα ή αν είμαι πιασμένος!
Από το πρώτο γλίστριμα της σανίδας κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, και λίγο πριν φύγουμε καταλήξαμε πως οι δέστρες δεν είχαν τη σωστή κλίση! Την επόμενη φορά θα δοκιμάσουμε και το σκι...
Όσο για την υπόλοιπη παρέα.. το μικρό σπίτι στο λιβάδι ήταν σε ετοιμότητα...!

Tasos said...

oi destres dude mia xara κλίση eixan...dikh sou ''κλίση'' den eida gia to snowboard..kai an to ma8ei auto to ski, den nomizw na sou kanei κλήση...!!
plaka kanw!
mia xara ta phges!

Michael said...

piga plirwsa mia klisi prin..kala ta les, diakrinw oistro sti grafi, mporeis na grapseis kai poihmataki gia na mou to apageleis kathws kiliomaste stis plagies...!!! pantws simera eixe teleio kairo gia ski me iliofania xwris omixli!!! ;-)