Thursday, March 8, 2007

Χρόνια πολλά ladies!

Με αφορμή την ημέρα της γυναίκας το blog γενιά '85 φιλοξενεί μία αποκλειστική συνέντευξη με το απόλυτο θηλυκό, το διακαή πόθο κάθε αρσενικού, το αλατοπίπερο κάθε ανδρικής φαντασίωσης! τα μάτια της πετάνε σπίθες, οι καμπύλες της πρακαλούν ίλιγγο, η τσακπινιά της κόβει την ανάσα! με άλλα λόγια σέρνει καράβι!!! Είναι η Ελένη Σαυροπούλου!!!
γενια '85: Ελένη χρόνια πολλά! σήμερα ειναι η μέρα σας! Τι δώρο θα ήθελες για τη μέρα αυτή;


Ε.Σ.: το καλύτερο δώρο θα ήταν οι άνδρες να ξυπνήσουν επιτέλους και να πάρουν πρωτοβουλίες


γενια '85: θεωρείς ότι κοιμόμαστε;


Ε.Σ.: τον ύπνο του δικαίου...! δεν μας την πέφτετε καθόλου...


γενιά '85: που εντοπίζεις το πρόβλημα ακριβώς Ελένη;


Ε.Σ.: μα είναι ηλίου φαεινότερο..έχει πεθάνει η βαρβατίλα! ο άνδρας δεν μυρίζει τζατζίκι πια..πέρασε η εποχή του αντρουά τύπου που στο πέρασμά του τα έκανε όλα κιλότα...!


γενιά '85: εσείς, Ελένη, απ' την πλευρά σας πως αντιδράτε σ' αυτό;


Ε.Σ.: καλά τσόκαρα είμαστε και εμείς! μόνο τα φράγκα κοιτάμε..κλειδί μπέμπας να δούμε, γινόμαστε μούσκεμα!


γενία '85: Ελένη τι είναι αυτό που σε ελκύει σε έναν άνδρα;


Ε.Σ.: πρέπει ο άνδρας να με ιντριγκάρει, να αναστατώνει το είναι μου, να προκαλεί παλίρροια στα σωθικά μου, να μιλάει στην κλειτορίδα μου, πως το λένε;;

γενιά '85: ελένη, εμάς πως μας κόβεις; τι πιθανότητες έχουμε με την πάρτι σου;

Ε.Σ.: μμμμμμμμμ...κάτι μου κάνετε αγορίνες μου!!! τέτοια μου λέτε οι σάτιροι και αναστατώνομαι η δόλια...

γένια '85: και εσύ τέτοια λέγε μας και δεν θα μας χωράνε τα βρακιά μας...!!!!!

Ε.Σ.: ΑΧΧΧΧ...εσάς του 85 σας θέλω πέντε - πέντε....

ΥΓ: δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουν την εξέλιξη της συνέντευξης! Χρόνια πολλά στις γυναίκες!!!

2 comments:

Tasos said...

αν και posted by tasos την επιμέλεια του κειμένου έχει το μέλος της γενιάς '85 panos..

frixos said...

Μας καύλωσες πρωί πρωί